top of page

7 obljub

Vsak od nas piše svojo zgodbo. Tako jaz kot Ti ima vsak svojo knjigo. Vabim te da se mi pridružiš pri pisanju nove.

Danes začenjam nov dan. Pred mano je nova nepopisana knjiga. Staro sem ljubeče odložil(a) na polico preteklih izkušenj, ki so se spremenile v čudovito zgodbo rasti nekega bitja.

Na prvo stran te magične nove knjige pišem sedem obljub:

1. V vsakem trenutku razmišljam le o dobrih stvareh, govorim o lepem svetu, veselih dogodkih, zdravju in uspehu.

2. Prevzemam odgovornost za svoje razmišljanje in življenje, saj prav vse izkušnje povabim vanj sam(a), zato jih ljubeče sprejmem.

3. Sem tako močna oseba, da prav nič ne more skaliti mojega miru.

4. V vsakem človeku, ki ga srečam, vidim le dobro. Če je njegova pot drugačna od moje, ga ljubeče pustim od sebe.

5. Vsak dan se posvečam svoji osebni rasti.

6. Vsakemu živemu bitju z ljubeznijo poklonim nasmešek.

7. Da sem prevelik(a), da bi me skrbelo, preveč plemenit(a), da bi se jezil(a), presrečn(a), da bi me kaj potrlo.

bottom of page